Pro Vitality+ – Eszenciális sejttáplálás

Változtassa meg életét sejtről sejtre!

Komplex napi étrendkiegészítés

Minden egyes tasak ProVitality hosszan tartó vitalitást nyújt a benne található teljes őrlésű gabona, zöldség, gyümölcs, hal, vitamin és ásványi anyag révén.

A tápanyagban ill. az energiában gazdag étrend közti különbség a kamaszok étrendjében
Ha igaz, hogy minden élelmiszer tartalmaz egy bizonyos mennyiségű tápanyagot és kalóriát, akkor a tápanyagban gazdag ételek jobb gazdagabb forrást jelentenek a szervezet számára, pontosan azért, mert több tápanyagot és kalóriát szolgáltatnak. Pl. a teljes őrlésű gabona, a sovány fehérje, a friss zöldség és gyümölcs. Ezzel szemben a magas energiatartalmú ételek szegényebb forrásnak számítanak, mert sok kalóriát tartalmaznak és nagyon kevés tápanyagot szolgáltatnak. Pl. a finomított szénhidrátok, a cukrok, a szénsavas italok. Mindebből következik, hogy a magas energiatartalmú ételek fogyasztása túlzott kalóriabevitelt jelent, ami súlygyarapodást eredményez és az egészségi állapot romlását okozhatja. Egy növekedésben levő kamasz életében kifejezetten fontos a megfelelő energia ill. tápanyag bevitel, egyszóval a megfelelő táplálkozás. A gyerekek rohamosan nőnek, ezért a kalória és fehérje szükségletük is elég magas; emellett mikronutriensekre is szükségük van (vitaminok és ásványi anyagok) a bevitt tápláléknak az új sejtekbe és szerves szövetekbe történő beépüléséhez. Ezek nélkül a mikronutriensek nélkül, a szervezet nem tudná megfelelőképpen hasznosítani a bevitt tápanyagokat, nem tudná felhasználni a sejtek regenerálására vagy új sejtek létrehozására. A kamaszok számára a legfontosabb tápanyagok és mikronutriensek a rostok, a kalcium, a D-vitamin, a B vitaminok, a vas valamint a folátok. Pontosan a helytelen étkezési szokások miatt, mint pl. a reggeli kihagyása
A mikronutriensek szerepe a szervezetben3
MIKRONUTRIENSEK KULCSSZEREP
A-vitamin
Az A-vitamin hozzájárul a normál látás és a bőr normál állapotának fenntartásához, az immunrendszer normál működéséhez.
B6 vitamin
Hozzájárul a vörös vérsejtek normális képződéséhez valamint a fehérjék és a glikogének anyagcseréjéhez. Folsav Elősegíti az aminosavak szintézisét, csökkenti a fáradtságot és a fáradtságérzetet.
B12 vitamin Hozzájárul az idegrendszer és az immunrendszer normális működéséhez.
C-vitamin
Hozzájárul a normális kollagén szintézishez, és megvédi a sejteket az oxidatív stresszel szemben. Elősegíti az immunrendszer normális működését és javítja a vas felszívódást. D-vitamin Elősegíti a kalcium felszívódását.
E-vitamin Védelmet nyújt a sejteknek az oxidatív stresszel szemben.
Kalcium A csontrendszer egészségének fenntartásában tölt be fontos szerepet.
Vas
Hozzájárul a vörös vérsejtek normális működéséhez valamint az oxigén szállításához a vérben. A kognitív funkciók normális működésében is fontos szerepet tölt be.
Magnézium
Elősegíti a fehérjék normális szintézisét és az anyagcserét. Az egészséges csontozat fenntartásában is fontos szerepe van.
Cink
Elősegíti a DNS szintézist, a szaporodási rendszer normális működését, a termékenységet valamint a normális kognítiv funkciókat.
vagy a gyakori gyorséttermes étkezés, a kamaszok általában nem visznek be elegendő mennyiségű A-B-C-és E-vitamint, cinket és magnéziumot. Az Egyesült Államokban a férfiak csupán 17%-a, a nők csupán 14%-a fogyasztja az amerikai egészségügyi szervezetek által javasolt zöldség mennyiséget1. Európában a tanulmányok nem megfelelő vitamin és ásványi anyag bevitelről tanúskodnak, amit nyolc
országban végzett, a táplálkozási hiányosságokkal foglalkozó kísérletek eredményei is igazoltak2. A változatos tápanyagban gazdag étrend előnybe részesítése a magas energiatartalmú étrenddel szemben, biztosítja a szervezet számára oly fontos tápanyagok és mikronutriensek bevitelét, ami az egészséges bőr- haj- csont- és izomsejtek szintetizálásának elengedhetetlen kelléke kamaszkorban.